loading...
دانلود انواع: فیلم -مستند -کارتون- انیمیشن
amin بازدید : 564 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم The Anomaly 2014 با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود فیلم The Anomaly 2014 با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی با دو کیفیت ۱۰۸۰p  و ۷۲۰p از ایران فیلم

 

فیلم The Anomaly  و یا ناهنجاری (برخی آن را غیر عادی و یا بی نظمی نیز ترجمه کرده اند که همه ی آن ها درست اند اما براساس داستان فیلم من ناهنجاری رو ترجیج میدم) فیلمی اکشن ،علمی تخیلی، و هیجان انگیز است. Noel Clarke (با فیوتبالیست سابق استرالیایی اشتباه گرفته نشود ایشون Noel Anthony Clarke هستند)بازیگر و نویسنده بریتانیایی که البته کارگردان هم هست با الهام گرفتن از فیلم محبوب memento و کمک Simon Lewis شروع به ساخت فیلمی جدید با جلوه های بصری بهتر و داستانی که از نظر خودش اصلاح شده می کند.او فیلم The Anomaly را در نهایت کارگردانی میکند و به تولید میرساند.فیلم the anomaly فیلمی با دیدگاه جدید به آینده مینگرد و آینده ای ترسیم میکند که در آن علاوه بر پیشرفت های علوم ، علوم زیستی  و کنترل ذهن پیشرفت چشمگیری داشته پس داستان فیلم با یکی از پیشرفت های علوم زیستی گره میخورد. داستان فیلم The Anomaly بدین صورت است که سربازی کهنه کار در ابتدای فیلم پشت یک ون به هوش می آید در آن جا پسر بچه ای را در کنارش به صورت زندانی شده می بیند وی پس از آزاد کردن پسر بچه سعی در این میکند تا بفهمد در زمان های ده دقیقه ای مه از هوش میرود  چه اتفاقاتی در حالی که به هوش نبوده افتاده است اما در این میان ذهن او به طور مکرر به وجودی موازی از او که هیچ گونه اطلاعاتی راجع به وی ندارد جهش میکند،پس از درگیر شدن در ماجرایی توطئه وار به نام The Anomaly که توسط Harkin Langham و پدرش Dr. Langham رهبری میشود؛ او برای مبارزه با توطئه وی ناچار میشود از فردی کمک بگیرد که او  کسی نیست بجز Dana ی مرموز….به علت خطر لوس شدن داستان از گفتن ادامه آن معذوریم!!

افرادی که به فیلم های مرموز و اکشن و یا علمی تخیلی علاقه مندند بینندگان این فیلم (فیلم The Anomaly ) خواهند بود.

ژانر:اکشن | هیجانی
توضیحات بیشتر:
نقد و بررسی:0
سال تولید
2014
کشور سازنده
انگلیس
مخاطب
بزرگسال
کیفیت
Full HD,HD
فرمت
MKV
کارگردان
noel clarke
بازیگران
Noel Clarke,Ian Somerhalder,Alexis Knapp,Brian Cox
 
خلاصه:

داستان فیلم The anomaly بدین صورت است که سربازی کهنه کار در ابتدای فیلم پشت یک ون به هوش می آید در آن جا پسر بچه ای را در کنارش به صورت زندانی شده می بیند وی پس از آزاد کردن پسر بچه سعی در این میکند تا بفهمد در زمان های ده دقیقه ای مه از هوش میرود چه اتفاقاتی در حالی که به هوش نبوده افتاده است اما در این میان ذهن او به طور مکرر به وجودی موازی از او که هیچ گونه اطلاعاتی راجع به وی ندارد جهش میکند،پس از درگیر شدن در ماجرایی توطئه وار به نام The Anomaly که توسط Harkin Langham و پدرش Dr. Langham رهبری میشود؛ او برای مبارزه با توطئه وی ناچار میشود از فردی کمک بگیرد که او کسی نیست بجز Dana ی مرموز....

The film is set in a futuristic setting involving a battle over control of the mind and of cutting-edge biotechnology. Traumatised ex-soldier Ryan Reeve (Noel Clarke) wakes up in the back of a van[2] next to a young boy who is being held prisoner. He frees the boy and must work out what is happening in bursts of consciousness each lasting less than ten minutes, while his mind is switched repeatedly to a parallel existence under mind control of which he has no recollection.[3][4] He teams up with the mysterious "Dana" (Alexis Knapp) as he battles a conspiracy known as "Anomaly" led by Harkin Langham (Ian Somerhalder) and his father Dr. Langham (Brian Cox).

description:
.::1080p::.
amin بازدید : 50 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم پرواز ۷۵۰۰ ۲۰۱۴ با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود فیلم ۷۵۰۰  ۲۰۱۴ با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی با کیفیت بالا از ایران فیلم

 

فیلم ۷۵۰۰ یک فیلم فرا طبیعی آمریکایی به کارگردانی Takashi Shimizu است که در ابتدا قرار بود تا در تاریخ ۱۲ آگوست سال ۲۰۱۲ اکران شود اما نشد و به تعویق انداخته شد این بار قرار شد در تاریخ ۱۹ آپریل ۲۰۱۳ اکران شود که باز هم به تعویق افتاد به تاریخ نا معینی در همان سال و در نهایت در ۱۱ جون ۲۰۱۴ برای اولین بار در فیلیپین روی پرده های سینما رفت. حتما تا بحال فیلم هایی که ماجرای آن ها درون یک هواپیما اتفاق می افتد همچون فیلم های زنبور ها و یا مارها درهواپیما یا فیلم های متعددی که این گونه اند دیده اید. اما این بار شرارت ها دیگر کار حیوانات نیست بلکه نیرویی عجیب و یا فراطبیعی (ماورای طبیعی) جان مسافران  را تهدید میکند. در فیلم ۷۵۰۰ با داستانی نوشته شده با جزئیات و دقت مواجه خواهید شد.فیلم ۷۵۰۰ بدین صورت آغااز میشود که پرواز ۷۵۰۰ از لس آنجلس به مقصد توکیو زمین را ترک میکند، مسافران هواپیما متشکل از گروهی شامل زوج ها ی  جوانی (جن و جک و همینطور برد و پیا که به طور مخفیانه از هم جدا شدند) هستند که برای سفر تعطیلات عازمند و همینطور  یک دزد به نام جیک و مرد تاجر مشکوکی که یک کیف دستی حمل میکند و چند نفر دیگر که با مشاهده فیلم با آن ها نیز آشنا میشوید! در ابتدا پس از گذر از یک دست انداز هوایی لنس ( جزو همان هاییست که گفتم فیلم رو ببینید) دچار حمله ای عصبی میشود مهمانداران سعی در پیدا کردن یک پزشک میکنند اما فقط یک پزشکیار به آن ها ملحق میشود و تلاش آنان بی نتیجه میماند با گذر زمان نیرویی عجیب و فراطبیعی جان تک تک مسافران را تهدید میکند اما آن نیرو چیست؟؟ الهی مرگ شرقی یا جن یا ارواح خبیسه یا…

اگر از پرواز کردن میترسید این فیلمو ببینید و اگر هم از پرواز کردن نمیترسید باز هم ربطی نداره باز هم این فیلمو ببینید!!!( این هم یک پایان به سبک دیرین دیرین!!)

 

ژانر:تخیلی | اکشن
توضیحات بیشتر:
نقد و بررسی:0
سال تولید2014
ساخت کشورآمریکا
مخاطببزرگسال
مدت زمان حذف شده24 ثانیه
کارگردانTakashi Shimizu
بازیگران
Jamie Chung,Ryan Kwanten,Amy Smart,Nicky Whelan,Scout Taylor-Compton,Leslie Bibb,Jerry Ferrara,Aja Evans,Rick Kelly
 
خلاصه:

پرواز 7500 از لس آنجلس به مقصد توکیو زمین را ترک میکند،با گذر زمان نیرویی عجیب و فراطبیعی جان تک تک مسافران را تهدید میکند اما آن نیرو چیست؟؟ الهی مرگ شرقی یا جن یا ارواح خبیسه یا...

A supernatural force terrorizes airline passengers.

description:

amin بازدید : 53 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم APP 2013  با کیفیت عالی و با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی از سرور های قدرتمند ایران فیلم

فیلم app 2013 (یا android) فیلمی متفاوت و با دید گاهی جدید رو به سوی تکنولوژی است.در عصری که تکنو لوژی افسار گسیخته زندگی انسان ها رو مورد تاثیر قرار می دهد یعنی عصر ارتباطات ایده های نوینی برای فیلم سازی به سراغ افراد می آید که یکی از آن ها حاصل تفکرات Robert Arthur Jansen است که فیلم آن را Bobby Boermans کارگردانی میکند و بازیگر معروف هلندی Hannah Hoekstra در آن ایفای نقش میکند.داستان فیلم از این قرار است که پس از آن که Hannah Hoekstraدر نقش  hanna (حنا) به یک مهمانی شبانه دعوت میشود و حسابی می نوشد تا این که می خوابد با خماری بیدار میشود و پی به وجود نرم افزار جدیدی به نام IRIS در موبایل هوشمند خود می برد در ابتدا او گمان نمی کند که نرم افزار مزبور مخرب باشد و یا دارای ویروس خاصی باشد پس بی توجه از آن میگذرد اما اتمفاقاتی برای او رخ می دهد که باعث می شود او احساس خطر کند و تصمیم به حذف نرم افزار کند اما این کاری ساده نیست و پس از تلاش های گوناگون متوجه می شود که این تنها یک نرم افزار ساده نیست بلکه موضوع پیچیده تر از این حرف ها ست و او وارد ماجرایی بزرگ شده است.

متقدان عمدتا با نظرات مثبت خود فیلم app 2013 را حمایت کردند اما همان ها نقد هایی نیز بر فیلم داشته اند که بیشتر سازنده است و آن ها نیز این گونه بوده که قسمت هایی از فیلم میتوانست بهتر باشد. فیلم app 2013 یک فیلم هلندی است که با زبان داچ (زبان رایج در کشور های شمال اروپا) فیلمبرداری و اکران شده و ما را با فرهنگ مردم کشور های شمال اروپا نیز آشنا میکند. پس اگر خواستار تفاوت و خلاقیت هستید به راحتی از فیلم app 2013 نگذرید.

ژانر:علمی تخیلی-اکشن-اسرار آمیز
توضیحات بیشتر:
نقد و بررسی:0
سال تولید2013
ساخت کشورهلند
مخاطببزرگسال
کارگردانBobby Boermans
بازیگرانHannah Hoekstra, Isis Cabolet
 
خلاصه:

پس از آن که Hannah Hoekstraدر نقش hanna (حنا) به یک مهمانی شبانه دعوت میشود و حسابی می نوشد تا این که می خوابد با خماری بیدار میشود و پی به وجود نرم افزار جدیدی به نام IRIS در موبایل هوشمند خود می برد در ابتدا او گمان نمی کند که نرم افزار مزبور مخرب باشد و یا دارای ویروس خاصی باشد پس بی توجه از آن میگذرد اما اتمفاقاتی برای او رخ می دهد که باعث می شود او احساس خطر کند و تصمیم به حذف نرم افزار کند اما این کاری ساده نیست و پس از تلاش های گوناگون متوجه می شود که این تنها یک نرم افزار ساده نیست بلکه موضوع پیچیده تر از این حرف ها ست و او وارد ماجرایی بزرگ شده است.

A new app mysteriously appears on a student's smartphone and leaks her personal videos and information. When she tries to delete it, the people around her begin to die in horrible ways.

description:
.::bluray::.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 2,182
  • بازدید کلی : 6,911